CRM - InterSystem - Autoryzowany Partner enova365

Idź do spisu treści

Menu główne:

enova365 > Moduły
 

CRM

 
 
 

Wykorzystywany w kreowaniu, zarządzaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.

CRM (ang. Customer Relations Management – zarządzanie relacjami z klientami) wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.

Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże. Funkcjonalność aplikacji znacznie wykracza poza powszechną funkcjonalność tego typu modułów.
Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, rozwiązanie pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie wyglądu i zachowania programu do potrzeb firmy.


enova365 CRM usprawnia procesy firmy wszędzie tam, gdzie interakcja z klientem jest kluczowa do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Zwiększaj zadowolenie obecnych klientów, a także ustalaj nastawienie potencjalnego klienta i prawdopodobieństwo sukcesu. A następnie kontaktuj się z najdojrzalszymi leadami. Pracuj w oparciu o zadania i zdarzenia, buduj kampanie i planuj projekty, wysyłaj mailingi. Rezerwuj pomieszczenia, urządzenia i czas pracy. Wszystko z jednego systemu.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego